Kuluttajapalvelu

 

 

 

 

Fiskars Finland Oy Ab:n Kuluttajapalvelu vastaa Hackman-tuotteita  koskeviin kysymyksiin arkisin klo 10–15, puh. 02033 4101  (puhelun hinta 0,088 euroa/minuutti), sähköposti kuluttajapalvelu.suomi@fiskars.com.  Tarkistathan ennen yhteydenottoa löytyykö vastaus kysymykseesi Usein kysyttyä -osiosta.

Vastaamme tuotteidemme valmistus- ja raaka-ainevirheistä, mutta emme korvaa huolimattoman käytön ja hoidon tai luonnollisen kulumisen aiheuttamia vaurioita.

Tuotereklamaation voi lähettää osoitteeseen:

Sopimustunnus 603056
Fiskars Finland Oy Ab
Kuluttajapalvelu
Taipaleentie 6
13430  HÄMEENLINNA

Postin sopimustunnusta 603056 käyttämällä maksamme lähetyksen postimaksun. Vaihtoehtoisesti voit toimittaa tuotteen myös lähimpään outlet-myymäläämme.

Liitä mukaan yhteystiedot, selvitys mahdollisesta viasta sekä tuotteen hankinta-aika.

Mikäli tuotteessa todetaan valmistusvirhe, toimitamme uuden vastaavan tuotteen, mikäli kyseessä on käyttövirhe tai luonnollinen kuluminen, palautamme tuotteen lähettäjälle takaisin sellaisenaan, mikäli näin on toivottu.

Voit lähettää viestin myös alla olevalla yhteydenottolomakkeella.

 

 

 

 

Yhteydenottosi aihe: