Kuluttajapalvelu

Fiskars Finland Oy Ab:n Kuluttajapalvelu vastaa Hackman-tuotteita  koskeviin kysymyksiin arkisin klo 10–15, puh. 02033 4101  (puhelun hinta 0,088 euroa/minuutti), sähköposti kuluttajapalvelu.suomi@fiskars.com.  Tarkistathan ennen yhteydenottoa löytyykö vastaus kysymykseesi Usein kysyttyä -osiosta.

Vastaamme tuotteidemme valmistus- ja raaka-ainevirheistä, mutta emme korvaa huolimattoman käytön ja hoidon tai luonnollisen kulumisen aiheuttamia vaurioita.

Tuotereklamaation voi lähettää osoitteeseen:

Sopimustunnus 603056
Fiskars Finland Oy Ab
Kuluttajapalvelu
Taipaleentie 6
13430  HÄMEENLINNA

Voit lähettää viestin myös alla olevalla yhteydenottolomakkeella.

Postin sopimustunnusta 603056 käyttämällä maksamme lähetyksen postimaksun. Vaihtoehtoisesti voit toimittaa tuotteen myös lähimpään outlet-myymäläämme.

Liitä mukaan yhteystiedot, selvitys mahdollisesta viasta sekä tuotteen hankinta-aika.

Mikäli tuotteessa todetaan valmistusvirhe, toimitamme uuden vastaavan tuotteen, mikäli kyseessä on käyttövirhe tai luonnollinen kuluminen, palautamme tuotteen lähettäjälle takaisin sellaisenaan, mikäli näin on toivottu.

Yhteydenottosi aihe:

 Ottaessasi meihin yhteyttä lomakkeella, hyväksyt tietosuojakäytäntömme.