Kuluttajapalvelu
Fiskars Finland Oy Ab:n Kuluttajapalvelu vastaa Hackman-tuotteita koskeviin kysymyksiin arkisin klo 10–15, puh. 02033 4101 (puhelun hinta 0,088 euroa/minuutti), sähköposti kuluttajapalvelu.suomi@fiskars.com. Tarkistathan ennen yhteydenottoa löytyykö vastaus kysymykseesi Usein kysyttyä -osiosta.
Vastaamme tuotteidemme valmistus- ja raaka-ainevirheistä, mutta emme korvaa huolimattoman käytön ja hoidon tai luonnollisen kulumisen aiheuttamia vaurioita.
Tuotereklamaation voi lähettää osoitteeseen:
Sopimustunnus 603056
Fiskars Finland Oy Ab
Kuluttajapalvelu
Taipaleentie 6
13430 HÄMEENLINNA
Postin sopimustunnusta 603056 käyttämällä maksamme lähetyksen postimaksun. Vaihtoehtoisesti voit toimittaa tuotteen myös lähimpään outlet-myymäläämme.
Liitä mukaan yhteystiedot, selvitys mahdollisesta viasta sekä tuotteen hankinta-aika.
Mikäli tuotteessa todetaan valmistusvirhe, toimitamme uuden vastaavan tuotteen, mikäli kyseessä on käyttövirhe tai luonnollinen kuluminen, palautamme tuotteen lähettäjälle takaisin sellaisenaan, mikäli näin on toivottu.
Fiskars Finland Oy Ab, Hackman
Hämeentie 135
P.O Box 130
00561 Helsinki
FINLAND
Puh. +358 (0)204 3910
Lotta Lappalainen
Viestintäpäällikkö
Puh. +358 40 5473 119
Sähköposti: viestinta.pr@fiskars.com